Sunday, November 4, 2012

iPhone 5 gadget impian

Screen Shot 2012 11 01 at 3.23.14 PM iPhone 5 gadget impian

Senarai semua entri iPhone 5 yang ada di blog Denaihati:

iPhone 5 Gambar dan Video Live iPhone 5
iPhone 5 Malaysia vs Singapore vs Hong Kong vs USA
iPhone 5 Countdown
iPhone 5 Malaysia Pertama

iPhone 5 dilancarkan

iPhone 5 gadget impian

iPhone 5 Gambar dan Video
iPhone 5 Malaysia Pertama iPhone 5

Kenapa minat sangat dengan iphone 5?

- Sebab produk apple berkualiti berdasarkan pengalaman saya guna ipod touch.

- Apps store ada banyak apps.

- Boleh ambil gambar Panorama.

- Retina display, earpod yang baru dan lightning connector.

- Map dengan turn-by-turn navigation dengan suara siri.

Untuk lebih sebab yang awesome tekan di sini..

contest link: http://denaihati.com/iphone-5-gadget-impian


15 comments:

  1. Salam kenalan dari peserta contest iPhone 5 gadget impian, chaiyok semoga berjaya. :D

    ReplyDelete
  2. Good Luck..dh G+1..nnti support saya juga yer.. ;-)

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya mendapat iPhone 5 Gadget Impian..Good Luck! Support saya juga ya..

    ReplyDelete
  4. Singgah support sini dengan klik G+ :)

    Good luck ye, jgn lupa support MJ jugak ye :)

    ReplyDelete
  5. Good Luck, harap dapat klik G+1 Kembali

    ReplyDelete
  6. assalam ziarah
    rasanya saya da klik g+1 kat sini.
    tp tak pe. saya da klik semula.
    dan harap dapat balasan sama dari tuan blog ;)
    terima kasih

    http://www.puangojes.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html

    utk makluman sama, klik g+1 yang telah dibuat atau mana2 klik g+1 yang telah diberikan untuk para segmenmate yang lain, blh tengok disini sama. manalah tahu, ada klik g+1 yang belum diberikan.

    http://azmanishak.com/gadget-impian-google-plus-one/

    terima kasih ya :)

    ReplyDelete
  7. Semoga sukses dan berjaya kontesnya sahabat...
    Bersilaturahmi dengan memberikan sokongan G+1 nya di sini sahabat.
    Semoga berkenan menyokong balik terima kasih

    ReplyDelete
  8. Salam, saya dah G+, harap dapat membalasnya..thanks..

    http://bahrain-info.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian_2.html

    ReplyDelete
  9. salam G+1 yg ke 19 lapor diri tuan tabik spring toingggggggggggg

    ReplyDelete
  10. G+1 dari saya untuk entry anda, sekalian vote untuk hari ini dan besok, datang balik untuk suport blog saya... terima kasih.

    ReplyDelete
  11. Maaf kpd yg dh G+ saya tapi saya x G+ balik....
    All the best to all of you too for the contest!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...