Tuesday, January 29, 2013

Some story - MBPJ kenakan bayaran untuk memproses permohonan kerja secara online di MBPJ

Hari ini saya cuba apply beberapa jawatan kosong di Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBSJ) dan saya apply secara online. Macam biasa bila apply online, mula2 saya register, lepastu saya isi la butir2 peribadi saya atau lengkapkan resume di situ. Isi borang permohonan online di MBSJ memang mudah dan senang. Lebih mudah dan senang dari beberapa permohonan online syarikat2 lain. Tapi bila saya hantar/tekan apply  permohonan online saya itu, saya terkejut sebab MBPJ kenakan bayaran RM 2 untuk setiap permohonan jawatan untuk diproses (lihat gambar di bawah).


Memang la saya terkejut sebab sebelum ni saya isi permohonan kerja secara online tak pernah pon minta bayar untuk proses permohonan kerja.
GO HOME MBPJ, YOU ARE DRUNK!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...